L'Objectiu primordial de l'ordenació proposada és el de crear un nou Teixit urbà al Llarg de la carretera N-150, oferint 1 nova façana urbana que s'integri conjuntament Amb la de la peça del futur hospital comarcal Ernest Lluch i a els Teixits dels Nuclis urbans que l'envolten. En AQUEST SENTIT l'estructura de la Proposta planteja la construcció de Dues façanes Diferents: mentre la part situada al nord s'incorpora al perfil urbà morfològic - funcional de l'actual N-150, reforçant aixi la Continuïtat dels Teixits existent com espai de relació qualit de les Noves activitats assistencials i Econòmiques proposades, la part situada al sud (al llarg de la via del ferrocarril) pretèn adoptar una escala més de barri Amb la introducció d'1 nou element d'ordre urbà un passeig, que va seguir Cápac de concatenar Els Diferents espais lliures Interns de cadascuna de les illes, i que Doni soporte a les Noves edificacions i ALS espais que d'elles és derivin i esdevingui l'espai pr dels Habitants del nou barri. A la façana que dóna a la N-150 és Construeix una sequencia d'Edificis Residencials de PB + 4 paral·lels a la via i de PB + 6 emplaçats en SENTIT perpendicular, NOMÉS interromput per la plaça enfrontada AMB l'accés a l 'hospital. A la façana del carrer local intern és Proposa la construcció d'1 passeig rambla que vincula i relaciona els Diferents illes. Sobre aquest passeig s'accedeix ALS Habitatges situats a els blocs perpendiculars i ALS patis mancomunats cos privats.
Modalidad Planejament i urbanisme.
Uso
Dirección
Cerdanyola del Vallès
Barcelona (Espanya)
- Àrea Metropolitana de Barcelona, Direcció de Serveis d’Urbanisme - Josep Maria Carreras
- Institut Metropolità de Promoció de Sòl i Gestió Patrimonial (IMPSOL)
- Jaume Mosegui
- Jordi Marsal
- Laia Soriano
- Jordi Barthe
- Marcela Balliano
- Ton Padullés
- Josep Maria Carreras - Director de Serveis d'Urbanisme